Er det muligt at Lavere Triglycerider Under Omega 3 Supplements?
Det er nu helt fast, at der er en bred vifte af hjerte sundhedsmæssige fordele til at øge mængden af omega 3 vigtige fedtstoffer (DHA (docosahexaensyre) og EPA (eicosapentaensyre)) i din kost. Et af disse vigtige hjerte fordele, for alle med høje triglycerider, er at øge dit indtag af DHA og EPA kan bidrage til lavere triglycerider.
Forskning viser, at over 90 procent af os er mangelfuld i de vigtige essentielle fedtsyrer findes i fiskeolie. Og forskning har også bekræftet en bred vifte af hjerte fordele ved at afhjælpe denne mangel ved at inddrage flere fisk, eller fiskeolie i form af kosttilskud, i vores kost.
Nogle af hjertet fordelene ved at øge dit indtag af omega 3 essentielle fedtsyrer omfatter en reduktion i risikoen for arytmier, som kan føre til dødelige hjerteanfald, en reduktion i blodtryk og et fald i væksten af plak i arterierne. Men for vores formål i dag forskning viser også et fald i triglycerider niveauer.
Triglycerider er et fedtstof, der findes i blodet, og som din krop producerer fra den mad, du spiser. Høje triglycerider øger risikoen for død og er grundlæggende forbundet med koronararteriesygdom. Høje triglycerider kan også være forbundet med andre sygdomme som sukkersyge.
En kost med et højt indhold af mættet fedt kan øge triglycerid-niveauer, som kan en kost med højt sukker fødevarer. Risikofaktorer omfatter også at være overvægtig og drikker for meget alkohol.
Så sænkning af triglycerider er meget vigtigt for mange mennesker.
Der er en række ting, du kan gøre for at sænke triglycerider, hvis du har et problem, herunder at reducere mængden af fed mad og især fødevarer var mættet fedt, spise mindre sukker og mere motion. Også vigtigt, er at reducere alkoholindtag og forsøge at tabe sig, hvis du er overvægtig.
Men nu er det også klart, at hvis du øger dit indtag af omega 3 essentielle fedtsyrer findes i fiskeolie, som også kan være en stor del af enhver strategi for at sænke dit triglycerid.
American Journal of Clinical Nutrition udgiver mange af de undersøgelser om fordelene ved omega 3 og en erklæring på hjemmesiden siger, at "En dosis-respons-forholdet mellem omega-3 fedtsyrer indtag og triglycerid sænkning", og endvidere at "omega-3 fedtsyrer fra fiskeolie nedsat serum triglycerid koncentration med 25% til 30% ".
Så det er nu klart, at forbedre dit niveau af indtag af omega 3 essentielle fedtsyrer kan hjælpe lavere triglycerider og fordi det er nu klart etableret American Heart Association fortæller folk med høje triglycerider at opretholde et niveau for indtagelse af 2 til 4 gram per dag af DHA og EPA i form af fiskeolie supplerer tilses af en læge.
Mange mennesker i vores samfund lider under højere end anbefalet triglycerid. Dette er da en god nyhed for dem, at give dem et våben i arsenalet til at hjælpe lavere triglycerider.
Og samt sænkning af triglycerider der er andre hjerte fordele samt en lang række andre sundhedsmæssige fordele ved at øge dit indtag af omega 3 fedtstoffer i form af fiskeolie kosttilskud.
Det er vanskeligt blot ved at spise fisk, fordi fisk er forurenet med kviksølv og er dyrt. Der er dog fremragende fiskeolie kosttilskud til rådighed, som ikke er forurenet, og som er langt mere omkostningseffektive, der skal tages dagligt. Men ikke alle kosttilskud, er så godt som andre.
Besøg min hjemmeside for at finde ud af, hvordan man kan sammenligne de forskellige fiskeolie kosttilskud til rådighed, (og som dem, jeg tager mig selv).
Ønsker du at vide mere om Fish Oil? Eller mere om sænkning af triglycerider med DHA kosttilskud? Besøg Peter's hjemmeside sunde Omega-3 fiskeolie.
Mærket med: fordelene ved omega 3 • hjerte • kosttilskud • Familie • fiskeolie • Sundhed • sundhed og fitness • hjerte • lavere triglycerider • Omega 3 • omega 3 fedtstoffer • omega 3-fedtsyrer • kosttilskud • triglycerider
Filed under: Sundhed
Ligesom dette indlæg? Abonner på min RSS-feed og få belastninger mere!



























































Leave a Reply