See on nüüd kindlalt, et on olemas erinevaid südame tervise hüvitiste summa suurendamisel omega 3 olulisi rasvad (DHA (dokosaheksaeenhape) ja EPA (Eikosapentaeenhappe)) oma toitumine. Üks neist oluline südame jaoks, igaüks, kellel on kõrge triglütseriidide, et suurendada oma tarbimist DHA ja EPA võib aidata alandada triglütseriidid.

Uuringud näitavad, et enam kui 90 protsenti meist on puudulikud oluline asendamatute rasvhapete leitud kalaõli. Ja teadus on kinnitanud ka laia südamega kasu parandamiseks, et puudusi, hõlmates rohkem kala või kalaõli kujul täiendab meie toitumist.

Mõni südame kasu suurendada oma tarbimist omega 3 rasvhapped hulka vähendada riski arütmia, mis võib põhjustada surmaga südameinfarkti, vererõhu langus ja langus kasvutempo tahvel arterites. Aga meie eesmärkidel täna teadusuuringud näitavad ka langus triglütseriidide taset.

Triglütseriidid on rasva, et leitakse veres ja mida keha toodab alates toitu süüa. Kõrge triglütseriidide suurendab surma riski ja on peamiselt seotud südame isheemiatõbi. Kõrge triglütseriidide võib olla seotud ka teiste haiguste, näiteks diabeedi korral.

Toit on kõrge küllastunud rasvade tarbimine võib suurendada triglütseriidide taseme tõusu, nagu on toitumises suure suhkrusisaldusega toidud. Riskitegurid ka on ülekaalulised ja juua liiga palju alkoholi.

Seega vähendades triglütseriidide jaoks on väga oluline paljudele inimestele.

On hulk asju, mida saate teha madalama triglütseriidide kui teil on probleeme, sealhulgas vähendades rasvaste toitude ja eriti toiduainete oli küllastunud rasva, söö vähem suhkrut ja koormus on suurem. Samuti tuleb vähendada alkoholi tarbimise ja proovige kaalus kui te olete ülekaaluline.

Aga nüüd on selge ka see, et kui teil suurendada oma tarbimist omega 3 rasvhapped leitud kalaõli, mis võib olla ka suur osa nendest strateegia langetab teie triglütseriidide taset.

American Journal of Clinical Nutrition avaldab palju uuringuid kasulikkust omega 3 ja avaldus veebilehel on kirjas, et "doos-reaktsiooni vahel on seos omega-3-rasvhapete tarbimist ja triglütseriidide alandav" ning et "omega-3 rasvhapped kalaõlist vähenes seerumi triglütseriidide kontsentratsiooni 25%-lt 30% ".

Nii et nüüd on selge, et parandada oma tasemel tarbimist, omega 3 rasvhapete sisaldus aitab väiksem triglütseriidide ja kuna see on nüüd selgelt sätestatud, American Heart Association räägib inimeste kõrge triglütseriidide säilitada tasemel tarbimist, 2-4 grammi päevas on DHA ja EPA teel kalaõli täiendab all hooldus arst.

Paljud inimesed meie ühiskonnas kannatavad soovitatust suuremate triglütseriidide taset. See on siis hea uudis neile, andes neile teise relva arsenal, et aidata alandada triglütseriidid.

Ja samuti vähendada triglütseriidid on teisi südame kasu, samuti paljude teiste tervisele kasu suurendada oma tarbimist omega 3 rasvad teel kalaõli toidulisandina.

See on raske lihtsalt süüa kala, sest kalad on saastatud elavhõbedaga ja on kallis. Siiski on suurepärane kalaõli täiendab olemas, mis ei ole saastatud ja on palju tasuvam võtta päevas. Kuid mitte kõik toidulisandid on nii hea kui teised.

Külasta oma kodulehel teada, kuidas võrrelda erinevate kalaõli täiendab olemas (ja millised ma ise).

Tahad rohkem teada Fish Oil? Või rohkem infot triglütseriide langetav koos DHA täiendamiseks? Külasta Peetruse Veebileht Tervisliku Omega 3 kalaõli.

Jaga ja naudi:
  • Print
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Blogplay
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Twitter
  • FriendFeed
  • Aktsia / järjehoidjatesse
SociBook del.icio.us Digg Facebook Google Yahoo Buzz StumbleUpon

Tagged with:

Filed under: Tervis

Nagu see ametikoht? Subscribe to my RSS ja saad koormust rohkem!