Onko mahdollista Ala Triglyseridit Kun Omega 3 lisäravinteet?
Nyt on vakiintunut, että on olemassa monenlaisia sydänterveyden etuuksien määrä kasvaa Omega 3 keskeisiä rasvat (DHA: ta (dokosaheksaeenihappoa) ja EPA (Eikosapentaeenihappo)) omaan ruokavalioon. Yksi näistä tärkeistä sydämen etuja kaikille, joilla on korkea triglyseridi, että yhä saantiasi DHA ja EPA voi auttaa alentamaan triglyseridit.
Tutkimus osoittaa, että yli 90 prosenttia meistä ovat puutteellisia tärkeitä välttämättömiä rasvahappoja löytyy kalaöljy. Ja tutkimus on myös vahvistanut monenlaisia sydän hyötyy korjata tämän puutteen sisällyttämällä enemmän kalaa, tai kalaöljyn muodossa lisäravinteet, meidän ruokavalioon.
Jotkut sydämen etuja nostamalla saannin Omega 3 välttämättömiä rasvahappoja sisältävät vähentää riskiä rytmihäiriö, joka voi johtaa sydänkohtaukseen, verenpaineen alenemista ja lasku kasvu plakin valtimoissa. Mutta meidän tarkoituksiin tänään tutkimusta osoittavat myös lasku triglyseridien taso.
Triglyseridit rasvaa, joka on todettu veressä ja jossa elimistö valmistaa siitä ruokaa, että syöt. Korkeat triglyseridejä lisää kuoleman riskiä ja ovat periaatteessa liittyy sepelvaltimotauti. Korkean triglyseridit voi liittyä myös muihin sairauksiin, kuten diabetekseen.
Ruokavalio, jossa on korkea tyydyttyneen rasvan saanti voi lisätä triglyseridiarvot sillä voi ruokavaliossa paljon sokeria elintarvikkeita. Riskitekijöitä myös ylipaino ja liiallinen alkoholin käyttö.
Joten alentava triglyseridit on erittäin tärkeä monille ihmisille.
On olemassa monia asioita, joita voit tehdä alentaa triglyseridejä, jos sinulla on ongelmia, muun muassa vähentämällä rasvaisten elintarvikkeiden ja erityisesti elintarvikkeissa on tyydyttyneitä rasvoja, syö vähemmän sokeria ja käyttää enemmän. Tärkeää on myös vähentää alkoholin kulutusta ja yrittää laihtua, jos olet ylipainoinen.
Mutta nyt on selvää, että jos nostat saanti omega 3 välttämättömiä rasvahappoja havaittu kalaöljyn, että voi olla myös suuri osa mitään strategiaa alentaa sinun triglyseridiarvot.
American Journal of Clinical Nutrition julkaisee monia tutkimuksia hyödyistä Omega 3 ja julkilausuman verkkosivuilla sanotaan, että "annos-vaste-suhde välillä omega-3-rasvahappojen saannin ja triglyseridien alentaminen" ja että "Omega-3 rasvahapot kalaöljystä laski seerumin triglyseridipitoisuudet 25% ja 30% ".
Nyt on siis selvää, että voit parantaa tasoa saannin Omega 3 välttämättömät rasvahapot voivat auttaa alentamaan triglyseridien ja koska tämä on nyt selvästi American Heart Association kertoo ihmisille, joilla on korkea triglyseridi säilyttää taso saannin 2-4 grammaa päivässä DHA ja EPA poiketen kalaöljyä täydentää mukaan hoitoon lääkärin.
Monet ihmiset yhteiskunnassamme kärsivät enemmän kuin suositeltavaa triglyseridiarvot. Tämän jälkeen on hyvä uutinen niille, jotka tarjoavat heille toisen ase arsenaalia alentamaan triglyseridejä.
Ja sekä alentaa triglyseridien on muita sydän etuja sekä monia muita terveyshyötyjä nostamalla saanti omega 3 rasvojen tavoin kalaöljyä supplementation.
Tämä on vaikea yksinkertaisesti syö kalaa, koska kala on pilaantunut elohopeasta ja on kallista. Kuitenkin on olemassa erinomaisia kalaöljyä täydennykset saatavilla, jotka eivät ole saastuneet ja jotka ovat paljon kustannustehokkaampaa ottaa päivittäin. Mutta eivät kaikki ravintolisät ovat yhtä hyviä kuin muut.
Visit my website selvittää, miten vertailla eri kalaöljy täydentää saatavilla (ja mitkä otan itse).
Haluatko tietää enemmän Kalaöljy? Tai lisää alentaminen Triglyseridit ja DHA täydentämistä? Visit Peter's Website Terve omega-3 kalaöljyä.
Tagged kanssa: hyödyt Omega 3 • sydän • ravintolisiä • Perhe • kalaöljyä • Terveys • terveys ja kunto • sydän • pienempi triglyseridiarvot • Omega 3 • Omega 3 rasvoja • Omega-3 rasvahappoja • Lisäravinteet • triglyseridiarvot
Filed under: Terveys
Kuten tämän tekstin? Tilaa oma RSS-syötteen ja saada kuormien lisää!



























































Jätä Reply