Dabar yra tvirtai nustatyta, kad yra įvairių širdies sveikatai teikiama nauda didinant omega 3 riebalų kiekis svarbu (DHR (dokozaheksaenono rūgštis) ir EPA (eikozapentaeno rūgštis)) dietos. Vienas iš šių svarbių širdies naudos, bet didelis trigliceridų, kad padidinti savo suvartojamų DHA ir EPA gali padėti sumažinti trigliceridų kiekį.

Tyrimai rodo, kad daugiau kaip 90 procentų iš mūsų yra pakankami svarbi pagrindinių riebalų rūgščių randama žuvų taukuose. Ir moksliniai tyrimai taip pat patvirtino, įvairių širdies naudos iš ištaisyti tokį trūkumą, įtraukiant daugiau žuvų arba žuvų aliejaus papildai formos, mūsų mityba.

Kai kurie iš širdies naudos padidinti savo suvartojamų omega 3 pagrindinių riebalinių rūgščių įtraukti į aritmijos riziką, kuri gali lemti mirtinas širdies smūgis, kraujo spaudimo ir augimo tempas sumažėjo plokšteles arterijose sumažinimą. Bet mūsų tikslams šiandien moksliniai tyrimai taip pat rodo, trigliceridų koncentracijos sumažėjimą.

Trigliceridų yra riebalai, kuris randamas kraujyje ir kai Jūsų organizmas gamina iš maisto, kurį valgo. Aukšto trigliceridų koncentracija padidėja mirties rizika, ir yra iš esmės susijęs su vainikinių arterijų liga. Aukštos trigliceridų taip pat gali būti susijusi su kitomis ligomis, kaip cukrinis diabetas.

Turinčių didelį kiekį sočiųjų riebalų dietos gali padidinti trigliceridų kiekį kraujyje, kaip galima apie daug cukraus produktų dieta. Rizikos faktoriai taip pat yra antsvorio ir gerti per daug alkoholio.

Taigi, mažinant trigliceridų kiekis yra labai svarbu daugeliui žmonių.

Yra dalykų spektrą, kad jūs galite padaryti, siekiant sumažinti trigliceridų, jei turite problemų, mažinant riebalų kiekį maisto produktų ir maisto produktų buvo ypač sočiųjų riebalų, valgyti mažiau cukraus ir sportuojate daugiau. Taip pat svarbu mažinti alkoholio vartojimą ir bando numesti svorio, jei turite antsvorio.

Tačiau dabar taip pat yra aišku, kad jei jums padidinti savo suvartojamų omega 3 pagrindinių riebalinių rūgščių randama žuvų taukuose, kurie gali būti didelė dalis bet kokios strategijos sumažinti savo trigliceridų kiekį kraujyje.

American Journal of Clinical Nutrition publikuoja daug apie omega 3 ir svetainėje pareiškimas naudą tyrimuose teigiama, kad "dozės-atsako ryšį tarp omega-3 riebalų rūgščių vartojimas ir trigliceridų kiekį mažinantis" ir kad "Omega-3 riebiosios rūgštys iš žuvų taukų sumažėjo trigliceridų koncentracija serume 25% iki 30% ".

Taigi, dabar aišku, kad pagerinti savo lygį suvartojamų omega 3 pagrindinių riebalinių rūgščių gali padėti sumažinti ir trigliceridų kiekį, nes tai dabar yra aiškiai nustatyta, kad Amerikos širdies asociacijos pasakoja žmonėms su padidėjusiu trigliceridų toliau vartojami nuo 2 iki 4 gramų per dieną lygis DHA ir EPA būdu žuvų taukų papildai pagal gydytojo priežiūros.

Daug žmonių mūsų visuomenėje, susiduria su didesnėmis nei rekomenduojama trigliceridų kiekį kraujyje. Tai tada yra gera žinia jiems, suteikiant joms kitą arsenalo ginklas padeda sumažinti trigliceridų kiekį.

O taip pat sumažinti trigliceridų yra kitų širdies naudą, taip pat įvairios kitos nauda sveikatai, padidinti savo suvartojamų omega 3 riebalų kaip žuvų taukus papildų.

Tai sunku, tiesiog valgant žuvies, nes žuvys yra užterštos gyvsidabrio ir yra brangus. Tačiau yra puikių žuvų taukų papildai prieinami kurios nėra užterštos ir kurios yra labiau ekonomiškai efektyvi, kurių reikia imtis per parą. Tačiau ne visi papildai yra tokia gera, kaip kiti.

Aplankykite mano svetainę sužinoti, kaip galima palyginti įvairių žuvų taukų papildai galima (ir kurie iš jų aš pats).

Norite sužinoti daugiau apie žuvų taukų? Ar daugiau apie mažinimas trigliceridų su DHA papildų? Aplankykite Petro Tinklalapis Sveikas Omega 3 žuvų taukų.

Dalintis ir Mėgaukitės:
  • Print
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Blogplay
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Twitter
  • FriendFeed
  • Dalintis / Išsaugoti
SociBook del.icio.us Digg Facebook Google Yahoo Buzz StumbleUpon

Tagged with:

Filed under: Sveikata

Kaip šią žinutę? Subscribe to my RSS ir gauti krovinių daugiau!