Is het mogelijk om Neder Triglyceriden Rekening omega-3 supplementen?
Het is nu stevig verankerd dat er een breed scala van voordelen gezondheid van het hart te verhogen van de hoeveelheid omega-3 essentiële vetten (DHA (docosahexaeenzuur) en EPA (eicosapentaeenzuur)) in uw dieet. Een van deze belangrijke hart voordelen, voor iedereen met hoge triglyceriden, is dat het verhogen van uw inname van DHA en EPA kan helpen verlagen triglyceriden.
Onderzoek toont aan dat meer dan 90 procent van ons hebben een tekort in de belangrijke essentiële vetzuren in visolie. En ook onderzoek heeft bevestigd dat een breed scala van hart voordelen van deze tekortkoming te verhelpen door meer vis of visolie in de vorm van supplementen, in onze voeding.
Een deel van het hart voordelen van het verhogen van uw inname van omega-3 essentiële vetzuren bevatten een vermindering van het risico van aritmie, wat kan leiden tot dodelijke hart-aanval, een verlaging van de bloeddruk en een afname in de groei van plaque in de slagaderen. Maar voor onze doeleinden vandaag het onderzoek blijkt eveneens een daling van triglyceriden niveau.
Triglyceriden zijn een vet dat is gevonden in uw bloed en die uw lichaam produceert uit het voedsel dat je eet. Hoog triglyceriden verhoogt het risico van overlijden en zijn in principe gekoppeld aan coronaire hartziekten. Hoog triglyceriden kunnen ook worden gekoppeld aan andere ziekten zoals diabetes.
Een dieet met een hoge inname van verzadigd vet kan verhogen triglyceridenspiegels zoals een dieet van voedingsmiddelen met veel suiker. Risicofactoren ook overgewicht en het drinken van teveel alcohol.
Dus het verlagen van triglyceriden is erg belangrijk voor veel mensen.
Er zijn een aantal dingen die je kunt doen om minder triglyceriden als je een probleem hebt, met inbegrip van het verminderen van de hoeveelheid vet voedsel en in het bijzonder voedsel is verzadigd vet, minder suiker eten en meer inspanning. Ook belangrijk is het verminderen alcoholgebruik en proberen om gewicht te verliezen als u te zwaar bent.
Maar nu is ook duidelijk is dat als je het verhogen van uw inname van omega-3 essentiële vetzuren in visolie, dat kan ook een groot deel van een strategie voor het verlagen van uw triglyceridenspiegels.
The American Journal of Clinical Nutrition publiceert veel van de studies over de voordelen van omega-3 en een verklaring op de website zegt dat "een dosis-respons relatie bestaat tussen omega-3 vetzuur inname en triglyceriden te verlagen" en tevens dat "omega-3 vetzuren uit visolie afgenomen serum concentraties van triglyceriden met 25% tot 30%, ".
Dus het is nu duidelijk dat het verbeteren van uw niveau van de inname van omega-3 essentiële vetzuren kan verlagen triglyceriden helpen en omdat dit nu duidelijk vastgesteld de American Heart Association vertelt mensen met hoge triglyceriden tot een niveau van inname van 2 tot 4 gram per dag te handhaven van DHA en EPA door middel van visoliesupplementen onder de zorg van een arts.
Veel mensen in onze samenleving lijdt aan een hogere dan de aanbevolen triglyceridenspiegels. Dit is dan goed nieuws voor hen, hen met een ander wapen in het arsenaal te verlagen triglyceriden helpen.
En als het verlagen van triglyceriden zijn er andere voordelen hart, evenals een groot aantal andere voordelen voor de gezondheid van het verhogen van uw inname van omega-3 vetten in de vorm van visolie suppletie.
Dit is moeilijk gewoon door het eten van vis, want vis is verontreinigd met kwik en is duur. Er zijn echter uitstekend visoliesupplementen beschikbaar die niet besmet zijn en die veel meer kosten-effectief dagelijks worden genomen. Maar niet alle supplementen zijn zo goed als anderen.
Bezoek mijn website om uit te vinden hoe het vergelijken van de verschillende visoliesupplementen beschikbaar, (en welke ik mezelf).
Wilt u meer weten over Fish Oil? Of meer over het verlagen van triglyceriden met DHA-suppletie? Visit Website Peter's Healthy Omega 3 visolie.
Tagged met: voordelen van omega-3 • hart • voedingssupplementen • Familie • visolie • Gezondheid • gezondheid en fitness • hart • lager triglyceriden • Omega 3 • omega-3 vetten • omega-3 vetzuren • supplementen • triglyceriden
Geplaatst onder: Gezondheid
Zoals dit bericht? Abonneer u op mijn RSS feed en ontvang nog veel meer!



























































Leave a Reply