În prezent, este ferm stabilit că nu există o gamă largă de beneficii sănătăţii inimii la creşterea cantităţii de Omega 3 grasimi esentiale (DHA (acid docosahexaenoic) şi EPA (acid eicosapentaenoic)) in dieta ta. Unul dintre aceste beneficii inimii de important, pentru oricine cu hipertrigliceridemie, este faptul că o creştere ingestia de DHA si EPA poate ajuta trigliceridelor mai mici.

Cercetările arată că peste 90 la sută dintre noi au un deficit de acizi graşi esenţiali importante găsite în uleiul de peşte. Şi de cercetare a confirmat, de asemenea, o gama larga de beneficii inimă de la remedierea că deficienţă prin includerea mai mult peste, sau de ulei de peşte sub formă de suplimente, în regimul nostru alimentar.

Unele dintre beneficiile inimii de a creşte aportul de Omega 3 acizi graşi esenţiali includ o reducere a riscului de aritmie, care poate duce la atac de cord fatale, o reducere a tensiunii arteriale şi o scădere a ratei de creştere a placii în artere. Dar, pentru scopurile noastre de astăzi de cercetare, de asemenea, arată o scădere a trigliceridelor niveluri.

Trigliceridele sunt un strat de grăsime care se găseşte în sânge şi care organismul produce de alimentele pe care le mananci. Hipertrigliceridemie creşte riscul de deces şi sunt fundamental legate de boli coronariene. Trigliceride ridicate pot fi, de asemenea, legată de alte boli cum ar fi diabetul zaharat.

O dieta cu un nivel ridicat de grăsimi saturate de admisie pot creste nivelul trigliceridelor poate ca o dieta de produse alimentare ridicat de zahăr. Factorii de risc includ, de asemenea fiind excesul de greutate şi consumul de alcool în prea mult.

Deci, reducerea trigliceridelor este foarte important pentru mulţi oameni.

Există o serie de lucruri pe care le puteţi face pentru a trigliceridelor mai mică, dacă aveţi o problemă, inclusiv reducerea cantităţii de alimente grase şi, în special, produsele alimentare a fost grăsimi saturate, mâncând zahăr mai puţin şi să exercite mai mult. De asemenea, important este reducerea consumului de alcool şi să încerce să piardă în greutate în cazul în care vă sunt supraponderali.

Dar acum este, de asemenea clar că, dacă creşte aportul de Omega 3 acizi graşi esenţiali găsite în uleiul de peşte, care poate fi, de asemenea, o mare parte a oricărei strategii pentru scăderea concentraţiilor de dvs. trigliceridelor.

Jurnalul American de Nutritie Clinica publică multe studii despre beneficiile de omega 3 şi o declaraţie pe site-ul spune că "o relaţie doză-răspuns există între omega-3 aportul de acid gras şi trigliceride de scădere" şi, de asemenea, că "Omega-3 acizi graşi din ulei de peşte a scăzut concentraţiile plasmatice ale trigliceridelor cu 25% la 30%, ".

Deci, este acum clar că îmbunătăţirea nivelul de aportul de Omega 3 acizi graşi esenţiali pot ajuta trigliceride mai scăzute şi pentru că acest lucru este acum clar stabilită American Heart Association spune oameni cu hipertrigliceridemie de a menţine un nivel al absorbţiei de 2 până la 4 grame pe zi de DHA si EPA, prin suplimente de ulei de peşte sub îngrijirea unui medic.

Mulţi oameni în societatea noastră suferă din cauza mai ridicate niveluri de trigliceridelor decât cele recomandate. Această veste, atunci este bun pentru ei, oferindu-le cu un alt armă în arsenalul pentru a ajuta la trigliceridelor mai mici.

Şi precum şi la scăderea trigliceridelor există alte beneficii de inimă, precum şi o gamă largă de beneficii de sănătate, altele de la creşterea aportul de Omega 3 grăsimi, prin suplimentarea cu ulei de peste.

Acest lucru este dificil, pur şi simplu prin consumul de peşte, pentru că peştele este contaminat cu mercur şi este costisitoare. Cu toate acestea, există excelente suplimente de ulei de peste disponibile, care nu sunt contaminate, precum şi a costurilor, care sunt mult mai eficiente pentru a fi luate de zi cu zi. Dar nu toate suplimentele sunt la fel de bun ca alţii.

Vizitaţi site-ul meu pentru a afla cum să se compare diferite suplimente de ulei de peste disponibile, (şi pe care cei pe care i iau eu).

Vrei să ştii mai multe despre ulei de peşte? Sau mai multe despre Trigliceridele de scădere cu suplimente de DHA? Vizitaţi site-ul lui Petru sănătoase Omega 3 ulei de peşte.

Share şi Enjoy:
  • Print
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Blogplay
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Twitter
  • FriendFeed
  • Share / Bookmark
SociBook del.icio.us Digg Facebook Google Yahoo Buzz StumbleUpon

Etichetate cu: • • • •

Filed under: Sanatate

Ca acest post? Aboneaza-te la RSS feed mea şi te încarcă mai mult!