Є можливість знизити тригліцериди беручи Omega 3 добавки?
В даний час твердо встановлено, що існує широкий діапазон вигод здоров'я серця збільшення кількості омега-3 необхідні жири (DHA (докозагексаєнової кислотою) і EPA (ейкозапентаєнова кислота)) у вашому раціоні. Одним з таких важливих переваг, серце, для людей з високим тригліцеридів, що збільшити споживання ДГВ та охорони навколишнього середовища може сприяти зниженню тригліцеридів.
Дослідження показують, що понад 90 відсотків з нас відчувають нестачу у важливих незамінних жирних кислот міститься в риб'ячому жирі. А дослідження також підтвердили широкий спектр серце вигоди від усунення цього недоліку в тому числі більше риби, або риб'ячий жир у вигляді добавки, у нашому раціоні.
Деякі з серця вигоди від підвищення споживання омега-3 жирних кислот включають зниження ризику порушень ритму серця, яке може призвести до фатальних серцевий напад, зниження артеріального тиску і зниження темпів зростання бляшки в артеріях. Але для наших цілей сьогодні дослідження також вказують на зниження тригліцеридів у крові.
Тригліцериди лій, який знайшли в крові, при якому Ваш організм виробляє з їжі, яку ви їсте. Висока тригліцеридів підвищує ризик смерті і в основному пов'язані з хворобою коронарної артерії. Висока тригліцеридів також може бути пов'язаний з іншими хворобами, як діабет.
Дієта з високим рівнем споживання насичених жирів може збільшити рівень тригліцеридів, як можна раціон з високим вмістом цукру. Фактори ризику включають також зайва вага і пити занадто багато алкоголю.
Так зниження тригліцеридів дуже важливо для багатьох людей.
Є низка речей, які ви можете зробити, щоб знизити тригліцериди, якщо у вас є проблеми, в тому числі скорочення кількості жирної їжі та продуктів харчування, зокрема, було насичених жирів, їсти менше цукру і здійснення більш. Крім того, важливим є скорочення споживання алкоголю і намагатися схуднути, якщо у Вас надмірна вага.
Але тепер ясно також, що якщо збільшити споживання омега-3 жирні кислоти містяться в рибі нафти, що також може бути великою частиною будь-якої стратегії щодо зниження рівня тригліцеридів ваш.
Американський журнал клінічного харчування публікує багато досліджень про користь омега-3, та заяву на веб-сайті говориться, що "доза-реакція" відносини між омега-3 жирні кислоти споживання і тригліцеридів, зниження ", а також, що" омега-3 жирні кислоти з риб'ячого жиру знизився тригліцеридів сироватки крові концентрації на 25% до 30% ",.
Так що тепер зрозуміло, що підвищення вашого рівня споживання омега-3 жирних кислот дозволяє знизити рівень тригліцеридів і тому, що це в даний час чітко встановлено Американська Асоціація Серця говорить людям з високим тригліцеридів для підтримки рівня споживання від 2 до 4 г на добу ДГВ та охорони навколишнього середовища шляхом прикладання нафти риби під наглядом лікаря.
Багато людей у нашому суспільстві страждають від високих рівнів, ніж рекомендується тригліцеридів. І ось гарна новина для них, надаючи їм інше зброя в арсеналі, щоб сприяти зниженню тригліцеридів.
А як добре, як зниження тригліцеридів Є інші переваги серця, а також широкий спектр інших переваг для здоров'я збільшити споживання жирів Омега-3 шляхом риби добавок на нафту.
Це важко, просто їсти рибу, оскільки риба заражена ртуттю і коштує дорого. Однак Є відмінна риб'ячого жиру добавки доступні, які не забруднені і які є набагато більш економічно ефективним, які необхідно прийняти в день. Але не всі добавки, як добре, як інші.
Відвідайте мій сайт, щоб дізнатися, як порівнювати різні добавки риб'ячого жиру доступні (і які з них я ставлюся до себе).
Хочете дізнатися більше про Риб'ячий жир ? Або більше про зниження тригліцеридів з добавками ДГВ? Завітайте на сайт Здоровий Петра Omega 3 риб'ячого жиру.
Теги: вигоди омега-3 • серцево • БАД • Сім'я • риб'ячий жир • Здоров'я • здоров'я та фітнесу • серця • низький тригліцеридів • Омега 3 • жири Омега-3 • Омега-3 жирних кислот • добавки • тригліцеридів
Збережено вниз: Здоров'я
Як цей пост? Підпишіться на мій RSS-канал і отримати навантаження більше!


























































Це частота блог, і я люблю читати щоранку ніжна подяку ви уявляєте зрівнялася!